sestdiena, 2014. gada 26. jūlijs

MEITENĪT, MEITENĪT....

Šaušalīgs atgadījums veikalā!!!
Iestājos rindiņā pie kases, netālu aiz manis dzirdamas vīriešu balsis, kuras izvēlās pudelīti no stipro dzērienu klāsta.
Uz kases lentas pirms mana mazā pirkumiņa ir kāds vientuļš precu klāsts bez īpašnieka. Izrādās, dzērienpuikas aizņēmuši rindu.
Te viens no viņiem iztaisās par džentelmeni un gribēdams būt laipns pret mani, saka: ,,Palaidīsim meiteni pirms mums!"
Es pasmaidu.
Otrs netur muti: Kad viņa bija meitene, tu vēl zem galda staigāji!"
Es vairs nesmaidu.
Pirmais taisnojas: No mugurpuses jau nevar redzēt..."

Skatīšos uz situāciju no optimistiskās puses: Man ir meitenes mugura! Turpmāk centīšos visur stumties ar mugurpusi pa priekšu un apsegšu seju! :)

1 komentārs:

  1. Klasika. Aina trolejbusā.
    -Meitenīt, jums kabataslakatiņš izkrita!
    Galvu pagrieza visas meitenes no 12 līdz 82.

    AtbildētDzēst