ceturtdiena, 2012. gada 13. septembris

ALKO HO-HO HOLISMS


Iepriekšējā rakstiņā ,,Vāverītes dumpis" es plātījos ar savu cīņu pret kaitīgiem ieradumiem. Izrādījās, neesmu viena savā kaujaslaukā. Lūk, saņēmu vēstuli no kāda aktīva atbalstītāja.

,, Es pievienojos izsludinātajai cīņai pret alkoholismu!
Ne tikai vārdos, es sevi pierādu darbos - ja jūs redzētu manu miskastes maisu, tur būtu saskatāms, cik daudz sliktās dziras esmu iznīcinājis.
Tur guļ naidnieka līķi un viņu tukšās čaulas veras pasaulē ar neredzošām stikla acīm.
Pat brīžos, kad liekas, nevaru, varbūt nevajag, es sev saku - glāzīte sarkanvīna vakarā nāks par labu manai asisnritei.
Kad esmu pieveicis glāzi, es iedomājos - stāv tāda pustukša pudele, ja nu bērni nejauši atrod... Ja nu sieva atnāk mājās nogurusi, meklē leduskapī kādu spirdzinošu minerālūdens pudeli, bet roka, aklā roka liktenīgi satver kārdinoši sārto pudeli ar dziru, kas sievietēm nodara daudz vairāk ļaunuma nekā vīriem. Tikai tāpēc, tikai aiz vēlmes glābt savu sievu no posta es apņēmīgi iztukšoju visu pudeli. Lai ne piliens indes nepiesārņo manu ģimenes ligzdu!
Jūs domājat, tie vīri ar lielajām plastmasas alus pudelēm rokās ir niecības un sabiedrības atkritumi? Nē, tie ir ielu karotāji, kuri ļaunās dziras pieveic tumšās vārtrūmēs un pagalma nostūros, pēc iespējas tuvāk lielajiem konteineriem, lai iznīcināto līķus varētu pēc iespējas ātrāk utilizēt zem smagajiem vākiem un steidzīgi ķerties klāt nākamajiem naidniekiem. Nenogurstoša cīņa ar nogurušu cilvēku pēdējiem spēkiem!
Un mūsdienu sieviete, vai palīdz, vai ,,noliek savas vieglās dienas," kā Blaumanis savai Kristīnei vēlēja? Un kā vēl palīdz! Noliek dienas, gadus un pati nokrīt blakus.
Dzert nav viegli. Tāpat kā dzīvot. Bet dzerot dzīvot ir vieglāk!
Dažkārt stāvu veikalā un manī deg šekspīriska dilemma:
,, Dzert vai nedzert, tāds ir jautājums?"
Tādos brīžos es it kā sadalos divos cilvēkos.
Viens saka - nu, kas i'!? Īsts vīrs izmet vienu maziņo kā ogu!
Otrs. Ko nu es, man tās aknas žēl...
Pirmais. Tās ir muļķības par to aknu nodzeršanu! Melo tie dakteri! Spirts visu dezinficē. Baciļi visu izdzer, nomirst, a tu pats sveiks un vesels.
Otrais. Vienu maziņo jau varētu..
Pirmais. Nu, ja, nu, ja! Vienu maziņo uz katru akniņu.
Tā nu mani ES strīdās, strīdās un katrs paņem pa vienam.
Bet nolūstu un pamostos atkal viens vesels un vientuļš. Bet ar priecīgām aknām!
Ko šamējās priecājas?
Jo galvai sāp vairāk!"

Labi, labi, atzīšos. Nekādu vēstuli nesaņēmu, pati visu izdomāju. 
Jo esmu ho-hoholiķe, atkarīga no irgošanās un ķiķināšanas. 

1 komentārs: