pirmdiena, 2011. gada 4. aprīlis

KINORITUĀLS


Par katru kino apmeklējumu Forumā es dāvinu sev bonusu – eju uz Stokmann pirmā stāva kafejnīcu. Paņemu kruasānu ar garnelēm un ... Jā, būšu pavisam atklāta – sidru. Bet mazo!
Arī filmas ,,Rituāls“ apmeklēšanas rituāls neiztika bez ierastajiem kārumiem.
Tā nu apsēžos, iedzeru pirmo malku burbuļūdens un sajūtu – mani vēro.
Palūkojos pa labi. Kā tad! No žurnālu stenda krāsainajiem vāciņiem uz mani lūkojas neskaitāmi acu pāri. Raibs gar acīm metas! Kad ņirboņa norimst, daudzu blondo vāku modeļu vidū pamanu arī dažas brunetes. Nopriecājos, ka visā redzeslokā vienīgā rudmate esmu es.
Sejas modelēm izskatās līdzīgas – plati baltzobu smaidi uz iedegušas sejas mirdzošu matu ielokā. Lieki piebilst, ka mana seja tā neizskatās.
Modeles skatās uz mani, saka - vajadzētu tev sakopties pirms pavasara!
Es lepni atcērtu - ,,Sazin kādas pašas izskatītos bez fotošopa!“- un gardi iekožos kruasānā. Majonēze maigi noglāsta manas smaganas, garneles veido kārdinošas pozas uz manas mēles. Tad viņas iztēlojas sevi par austerēm un slīd rīklē svilpodamas.
Vāku modeles badasajūtu cenšas maskēt ar nicinošu grimasi.
,,Varu ar salātlapu padalīties!“, - es priecīga piedāvāju.
Visas novēršas, lai es neredzētu, kā notek siekalas, aizskalojot grima mākslinieku rūpīgi veikto darbu.
,,Prozit, meitenes!“ – es turpinu viņas ķircināt un iedzeru krietnu sidra malku. Burbulīši jautri kutina manas nāsis un es divas reizes neslēpti atraugājos. No kāda žurnāla cenšas izbāzt galvu uzvedības etiķetes speciāliste, bet viņai tas neizdodas, jo žurnāla pamatnei uzgūlies mazs, bet smags adījumu žurnāliņš.
Vai tiešām nav žurnālu vāki ar vīriešiem? Hm, reku Gints Bude. Hi, hi, uz žurnāla ,,40 plus“ vāka. Stilīgi! Pārējie džeki paslēpti stendā aiz stūra.
Ievērojiet, sejas augstumā izvietotie žurnāli ir kā iedomu spoguļi, kuriem garām slīdot, var pasapņot, ka es arī tā varu izskatīties. Ja gribas palasīt par bērniem, dārzu un tamborējumiem, nākas pieliekties, kā dārzeņus ravējot.
Pēc tādas prātošanas manas smadzenes sagura. Piedodiet, smukmeitenes, bet es apēdīšu arī saldo! Nemēģiniet atrunāt. Pēc reliģiskās šausmenes ,,Rituāls“ noskatīšanās, mani ar resnu vēderu nenobiedēs.
Ak, dievs, ak, jēziņ, es dvesu, rupjmaizes kārtojumu kleksējot. Svētlaime!
Ziniet, ko? Smuku ģīmi var ar fotošopu uztaisīt, bet ēdienu ar mākslīgām skropstām neuzlabot.
Redzu, dažas modeles slauka asaras, manus tukšos traukus vērojot.
Neraudiet! Gan jau kāds jūs mīl arī tad, kad grims nomazgāts.
Priecīgu stendā karāšanos, meitenes!
Es nu iešu uz parfimērijas nodaļu ar ,,Chanel N.5“ iesmaržoties.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru