pirmdiena, 2017. gada 11. septembris

IELŪDZ ĪSTS MAČO!

Esmu feministe, kurai mačo nav lamuvārds. Arī vīriešiem ir tiesības būt dažādiem un neliegšos, ka labprāt briesmu brīžos paslēpšos aiz vīrieša muguras un cerēšu, ka viņš kā īsts mačo tiks galā ar ienaidniekiem, lai arī kādi tie būtu - fiziski, finansiāli vai virtuāli. Esmu princese ar pirmajiem sirmajiem matiem un nenovecojošu sapni tikt glābtai no briesmām. Un pili gribu! Un gredzentiņu! Smukas kleitas un karieti! Gribu, gribu, gribu!
Bet gribu arī saprast vīrieti, kuram jātiek galā ar maniem ,,gribu". Ko viņš pats grib laikmetā, kad žurnāli un interneta lapas pierakstītas ar padomiem, kā būt par īstu sievieti vai īstu veci. Nu labi, padomi sievietēm ir krietni vairāk. Bet gūgle ļauj atrast arī vīriešiem domātus ,,uzsaukumus."

Lūk!

Īsts vecis šņauc degunu ar vienu aizspiestu nāsi.
Īsts vīrietis alkst pēc divām lietām – briesmas un rotaļas. Tieši tāpēc viņam vajadzīga sieviete – pati bīstamākā rotaļlieta.
Īsts vecis par sevi nešaubās, bet dara īstu veču darāmo.
Īstam vecim ir pauti, bet jābūt mīļam, ne mīkstmiesim.
Manam sapņu vīrietim jābūt seksīgai pēcpusei un glītiem zobiem.
Jābūt koptam, bet nedrīkst izskatīties pēc geja.
Īsts vecis ir tāds, kurš spēj atstāt iespaidu uz sievieti. Kaut vai uz īsu brīdi...
Ir jābūt tādam kā strāvas triecienam. Un tad jau es izvirzīšu kaut kādas prasības, sagaidot, lai viņš attaisno kaut kādas manas gaidas.
Īstam vīrietim visam jābūt lielam – algai, mašīnai, mājai, televizoram, loceklim un viņa sievietes krūtīm.
Īsts vīrietis ir tāds bez bērnības traumām, lai nav ar džipa lielumu jāmērās.
Īsts vecis ir Salavecis – vienmēr līdzi liela kule ar dāvanām.
Mans īstais vīrietis ir tāds, kas spēj lasīt manas domas un ļoti mīl mani.
Viņa acīs spoguļojas ezeru dzīles!
Vīrietim jābūt gudrākam par mani, bet es nedrīkstu tāpēc justies melna un maziņa. Īsts vīrietis māk sniegt pareizās atbildes pareizajam jautājumam!

Tā domā interneta anonīmās balsis. Ko es domāju par to, ko domā vīrieši, uzzinām jaunajā ,,Pannas" izrādē MAČO, režisors Juris Rijnieks, lomās burvīgie Nacionālā teātra vīrieši - Ainārs Ančevskis vai Ivars Kļavinskis.





Rīgā izrāde - 23.oktobrī, informācija par citām pilsētām un biļetes šeit: Biļešu paradīze


-->

2 komentāri:

  1. Šo komentāru ir noņēmis emuāra administrators.

    AtbildētDzēst
  2. Paldies par visu, Dr Makha! Pēc tam, kad es sazinājos ar jums, lai palīdzētu man pārtraukt šķiršanos no vīra, mans vīrs pārtrauca aizpildīt šķiršanās dokumentus, un tagad viss ir daudz labāk. Kā jūs teicāt, viss šķiršanās process ir atcelts, sliktā sieviete, kas radīja problēmas manā laulībā, ir pametusi manu vīru, un tagad mēs esam ļoti laimīgi kopā. Es dalos šajā dzīves pieredzē ar visiem, kas saskaras ar līdzīgiem izaicinājumiem attiecībās, laulībā vai jebkurā citā jautājumā. , jūs varat sazināties ar Dr Makha, izmantojot WhatsApp +1(815)564-3618
    Viņa pārvalda šādas burvestības:
    * mīlestības burvestības
    * kāzu burvestības
    * naudas maģija
    * skaista burvestība
    * laimes burvestība
    * Seksa pievilcības burvestības
    * AIDS izārstēšanas maģija
    * Kazino ala
    * Noņemtas nolādētās alas
    * Aizsardzības burvestība
    * loterijas maģija
    * Laimes burvestības
    * Auglības burvestība
    * Telekinēzes gredzens 💍
    E-pasts: makharituals@gmail.com
    Whatsapp +1(815)564-3618

    AtbildētDzēst