trešdiena, 2012. gada 22. augusts

MANS VĀVERĪTES DUMPIS


Izsludinu savu personisko vāverītes dumpi!
Ar muti visi ir varoņi. Gan tie, kas aizstāv krievu panku meitenes no PUSSY RIOT, gan tie, kas priecājas par bargo sodu. Bet kā ar darbiem?
Ļaušu savai vāverītei plosīties! Lai arī man nav ne jausmas, kurš gudrinieks iesāka sievietes intīmās vietiņas dēvēt šī jaukā dzīvnieciņa vārdā, nolēmu tulkot šādi, ne tā kā sanāktu pēc angļu - latviešu vārdnīcas. Starp citu, sanāktu - kaķēnu trakošana. Angļiem, redz, arī bijis asprātis - valodnieks.
Nolēmu dumpoties Āgenskalna Maximā, jo tur vienmēr daudz ļaužu. Vienmēr rindas, vienmēr drūzmēšanās jebkurā darba laika stundā.
Es sacelšos pret neveselīgu dzīvesveidu, jo esmu centīga Pētera Apiņa rakstu lasītāja un viņa ideju atbalstītāja. Bet. Dakteris Apinis tikai raksta burtus par sieviešu problēmām ar veselību, par šņabja visuresamību, bet ko viņš dara? Vai ir kaut reizi dzērienu nodaļā parādījis pliku dibenu, vai vismaz atrāvis kreklu, kur uz krūtīm uzraksts - NEDZER! Neko mūsu viedais dakteris nedara. Tāpēc plosīšos es - viņa ideju aizrauta un iedvesmota.
Sākšu ar ,,bumbošanu". Tā ir iefiltrēšanās ienaidnieka nometnē, t.i.. starp veikala plauktiem, un drūzmējoties pircēju barā, viņu groziņu satura sapridzināšana ar dārzeņiem. Jā! Nebūs viņiem atgriezties mājās ar pirkumiem, kuri sastāv tikai no balto miltu izstrādājumiem, saldumiem un konserviem. Še, vienam tomāts groziņā, otram pabāžu gurķi zem čipsu paciņas, vienu jaunkundzīti es nolēmu saspridzināt ar trim burkāniem, tos pabāžot zem Cosmo žurnāla, kamēr viņa stāvēja pie cepumu stenda. Še, tev, meitenīt! Grauz burkānus, nevis bojā zobus ar cepumiņiem!
Kādu brīdi darbojusies pagrīdē, nolemju pāriet uz atklāto cīņu. Iestājos rindas galā un pieķeru vecmāmuļu, kas krauj uz slīdošās lentes bulciņas, saldos sieriņus, konfektes un vēl šādus tādus pirkumus, kas iededz sarkano lampiņu manā aktīvistes rūpē par Latvijas nākotni.
,,Jūs šitos kārumiņus saviem mazbērniņiem nopirkāt, ja? Kā saka dakeris Apinis - vairāk ēdiena, mazāk kustību, tā ir tā slidenā taciņa, uz kuras vecmāmuļas uzliek savus mīlulīšus. Un kam domāta mazā ,,Bonaparta" pudelīte? Tavs vecītis, šito iemalkojis sajūtas kā Napaleons, ko? Viņš drīz noliks karoti cīņa par savu aknu veselību!"
Kundzīte sastingst, grib ko teikt, bet nepaspēj, jāsāk norēķināties un šādā vecumā veikt divas darbības vienlaicīgi nav viegls uzdevums. Tāpēc es varu pievērsties aiz manis stāvošā vidēja vecuma kunga iepirkumu saturam.
,,Kāpēc jūsu groziņā nav dārzeņi, ko?! Nemaz neslēpiet šķīstošās kafijas paciņu zem avīzes! Palasiet kādu grāmatu un dzeriet zaļo tēju.."
Teikumu nepabeidzu, jo ieraudzīju noziegumu pie blakus kases. Kāda sieviete prasa cigaretes. ,,Nāvi smēķētājiem!" - uzsprāgst mana norūpējusies sirds, kas gara acīm redz visus dūmos nomocītos Latvijas iedzīvotājus. 
Caur šiem dūmiem redzu apsargu, kas mani sagrābj un velk prom.
,, Palīgā! Tauta nodzeras!" - es nepadodos un cenšos pieturēties pie košļeņu stenda.
,,Atņemiet mūsu vīriem divlitrīgās alus pudeles! Tas ir alus industrijas genocīts!" - man izdodas nobļaut, kamēr apsardze mani velk uz izejas durvīm. Tur man izdodas izrauties un es veicu pēdējo granātas metienu naidniekiem - es atrauju vaļā blūzīti, kur uz manam kailajām krūtīm ir uzraksts ,,PIENĀ IR DZĪVĪBA".
Tagad dzīvoju klīnikā un rakstu sūdzības Ārstu biedrībai un gaidu prezidenta Goda rakstu.

P.S.
Pilnīgi nopietni - esmu Pētera Apiņa cienītāja un
uzskatu, ka PUSSY RIOT meitenēm piespriestais sods ir neadekvāts.




1 komentārs: