ceturtdiena, 2015. gada 24. septembris

DAS KOMMT!! :)

Pirmizrādes gaidās 23.09.2015 patrenējos humorvakarā   "Par vīriešiem un kino" 
Kaņepes kultūras centrā kopā ar lieliskām jokotājām.



ALISE ZARIŅA
LINDA CURIHA
DANA JURKJĀNE
IEVA KAULIŅA
ELĪNA KOLĀTE
ANETE KONSTE
MARTA ELĪNA MARTINSONE
INGA GAILE





Paldies Ingai par organizēšanu un kolēģēm par drosmi un skatītājiem par drūzmēšanos garā rindā, kas ļāva uz brīdi sajusties kā rokzvaigznei. Un paldies fotogrāfei Ilutai Ozerei par bildēm.

Pasākumā pārbaudīju gan joku, gan kostīma efektivitāti un galaspriedums ir - es un Džeisons esam gatavi uz visu!













1 komentārs:

  1. AK MANS DIEVS!! Tas noteikti ir šokējoši un patiesa liecība. Es 2019. gada 20. JŪNIJA apmeklēju forumu šeit, internetā, un es redzēju brīnišķīgu liecību par to, kas iepriekš dzirdēts, un neko par maģiju neko nezināju .. Neviena dvēsele nebūtu spējusi ietekmēt mani par burvju burvestībām, tikai līdz brīdim, kad Dr.Wealthy to izdarīja manis labā un atjaunoja manis 8 gadus ilgušo laulību un atnesa man savu dzīvesbiedru atpakaļ tajās pašās 24 stundās, tāpat kā es lasīju internetā..es biju patiesi patiess izbrīnīts un satriekts, kad mans vīrs nometās ceļos, lūdzot piedošanu un lai es viņu pieņemtu atpakaļ. Man tiešām trūkst izteikumu, un es nezinu, cik daudz jums izteikt atzinību. Dr.Wealthy, jūs esat Dievs, kurš sūtīts man un manai visai ģimenei jums arī nepieciešama palīdzība, vienkārši nosūtiet viņam e-pastu uz wealthylovespell@gmail.com vai zvaniet uz viņa numuru +2348105150446

    AtbildētDzēst